Budowanie Profili Kompetencyjnych w Zarządzaniu Zespołem - Szkolenie

Więcej informacji

Budowanie Profili Kompetencyjnych w Zarządzaniu Zespołem - Szkolenie

  • Cele Najważniejsze są umiejętności, które zdobędziesz i rozwiniesz uczestnicząc w szkoleniu. Na pewno możesz liczyć na:
    * rozwinięcie swoich umiejętności rozpoznawania kluczowych kompetencji w efektywnym zespole,
    * udoskonalenie swoich umiejętności:
    * harmonizowania różnych profili kompetencyjnych zgodnie z modelem Belbina oraz celami i zadaniami zespołu
    * definiowania wskaźników zachowań członków zespołu w profilach kompetencji
    * weryfikowania i uzupełniania profili kompetencji w procesie zarządzania zespołem
    * rozwinięcie umiejętności opracowywania poziomów ocen kompetencji.
    Program szkolenia przygotowaliśmy tak, aby dostarczył Tobie przydatnej i unikalne wiedzy na temat:
    * zależności między procesami zarządzania zespołem a profilami kompetencji członków zespołu,
    * najważniejszych kompetencji w efektywnym zarządzaniu zespołem,
    * wskaźników efektywności zespołów i roli kompetencji ich członków,
    * etapów procesu budowania profili kompetencji członków różnych typów zespołów,
    * wpływu kompetencji członków zespołu na jego wydajność.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia kompetencje i budowanie profili kompetencyjnych w zarządzaniu zespołem jest przeznaczony dla doświadczonych menedżerów zespołów oraz menedżerów i specjalistów działów HR.

    Jeżeli kierujesz zespołem i masz już za sobą szkolenia z zarządzania zespołem, przywództwa, motywowania, coachingu - to nasze szkolenie potraktuj jako:
    • uzupełnienie wiedzy o profesjonalnym kierowaniu zespołami pracowniczymi,
    • rozwinięcie swoich kompetencji menedżerskich,
    • zaawansowany poziom kształcenia swoich umiejętności zarządzania zespołem.
    Szkolenie jest rekomendowane (jako rozwój kompetencji menedżerskich na poziomie zaawansowanym) klientom B&O NAVIGATOR, uczestnikom takich szkoleń jak " Zarządzanie Zespołem ", " Business Coaching ", " Przywództwo (leadership) ... " i " Menedżerskie Techniki Motywacji ... ".

    Program:
    1. WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁÓW
    • Osiąganie celów finansowych
    • Osiąganie celów marketingowych
    • Samowystarczalność - autonomia, proaktywność i samodzielne rozwiązywanie problemów
    • Jasna komunikacja
    • Zaangażowanie członków zespołu i status zespołu
    • Szybkość decyzyjna
    2. ZALEŻNOŚCI MIĘDZY KOMPETENCJAMI A EFEKTYWNOŚCIĄ ZESPOŁU
    • Charakterystyka kluczowych kompetencji
    • Rola kompetencji społecznych w zarządzaniu zespołem
    • Profil kompetencji w zespole projektowym
    • Profil kompetencji w zespole funkcjonalnym
    • Profile kompetencji i role zespołowe wg Modelu Belbina
    3. ETAPY BUDOWANIA PROFILI KOMPETENCYJNYCH W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM
    • Określenie czynności, zadań i ról zespołowych
    • Określenie kluczowych kompetencji w zespole
    • Opracowanie wskaźników skutecznych zachowań w zespole
    • Określenie poziomów ocen kompetencji
    • Określenie poziomów pożądanych kompetencji
    • Harmonizacja kompetencji zespołowych pożądanych i rzeczywistych
    4. WYDAJNY ZESPÓŁ I ZARZĄDZANIE PROFILAMI KOMPETENCJI
    • Cele i zadania zespołu - rola profili kompetencji
    • Dostosowywanie się do zmian i elastyczność zespołu
    • Podejmowanie decyzji w zespole i zarządzanie kompetencjami
    • Budowanie zaangażowania zespołu i zarządzanie kompetencjami
    • Komunikacja wewnątrz zespołu i zarządzanie kompetencjami
Więcej informacji

Inne informacje związane z rozwój kardy kierowniczej