Szczegółowe informacjeProces kształtowania marki: jej tożsamości, nazwy oraz wizerunku w realiach polskiego rynku.
Szkolenie ma na celu prezentacje zagadnień związanych z procesem tworzeniem marki. W jego trakcie uczestnicy będą mogli zapoznać się z podstawowymi elementami tego procesu. Szkolenie obejmuje dwa panele warsztatowe pozwalające wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.
W ramach ramowego programu szkolenia przedstawione zostaną następujące zagadnienia:
1.Czym jest marka?
2.Nazwa marki – kreacja jej komunikatu werbalnego.
3.Nazwa marki jako wyznacznik strategii marki.
4.Nazwa marki jako podstawowy jej komunikat.
5.Wybór nazwy marki.
6.4 podstawowe filary nazwy marki.
7.Kotwica marki jako dopełnienie nazwy marki.
8.Znaczenie symbolizmu literowego w procesie kreacji nazwy marki.
9.Znaczenie symbolizmu fonetycznego w procesie kreacji nazwy marki.
10.Jak stworzyć nazwę marki?
11.Jak wybrać najlepszą nazwę marki?
12.Czego unikać tworząc nazwę marki, czyli kilka przykładów nazewniczych nieporozumień?
Warsztaty – tworzenie nazwy marki nowego produktu.
1.Tożsamość i wizerunek marki.
2.Pola kreacji marki.
3.Kolejne etapy kreacji marki.
4.Etapy budowy marki.
5.Studia przypadków z polskiego rynku.
Warsztaty poświęcone tworzeniu tożsamości marki.