Badanie Satysfakcji Klienta w Zarządzaniu Jakością - Szkolenie
Szczegółowe informacjeCel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001
Przeznaczenie szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i uzyskać umiejętność badania satysfakcji klienta.
Program szkolenia:
Wytyczne normy ISO 9001 dotyczące satysfakcji klienta
Pojęcie satysfakcji w psychologii i zarządzaniu
Jakość, satysfakcja
Badania satysfakcji klienta - wprowadzenie
Przygotowanie badania (schemat, etapy)
Rodzaje stosowanych badań marketingowych (metody jakościowe i ilościowe)
Rodzaje metod badania satysfakcji klienta: kwestionariusz, servqual, QFD (domek jakości), macierz wyników, wywiady ogniskowe, blueprinting
Wykłady, ćwiczenia, odgrywanie ról – stymulacja w fokusach
Metodologia: Interaktywna prezentacja zagadnień szkolenia; dyskusja i wymiana doświadczeń uczestników, trenowanie sytuacji interpersonalnych przez uczestników; analizy przypadków i scenek auditowych, ćwiczenia do wykonania indywidualnie i grupowo.
Zaświadczenia: Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o odbytym szkoleniu
Badanie satysfakcji klienta w zarządzaniu jakością