Badanie Satysfakcji Klienta w Zarządzaniu Jakością - Szkolenie

Więcej informacji

Badanie Satysfakcji Klienta w Zarządzaniu Jakością - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001

    Przeznaczenie szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i uzyskać umiejętność badania satysfakcji klienta.

    Program szkolenia:

    1. Wytyczne normy ISO 9001 dotyczące satysfakcji klienta
    2. Pojęcie satysfakcji w psychologii i zarządzaniu
    3. Jakość, satysfakcja
    4. Badania satysfakcji klienta - wprowadzenie
    5. Przygotowanie badania (schemat, etapy)
    6. Rodzaje stosowanych badań marketingowych (metody jakościowe i ilościowe)
    7. Rodzaje metod badania satysfakcji klienta: kwestionariusz, servqual, QFD (domek jakości), macierz wyników, wywiady ogniskowe, blueprinting
    8. Ćwiczenia: opracowanie kwestionariusza, przeprowadzenie wywiadów fokusowych, QFD
    9. Przykłady badań satysfakcji
    10. Podsumowanie
    11. Wykłady, ćwiczenia, odgrywanie ról – stymulacja w fokusach
    Metodologia: Interaktywna prezentacja zagadnień szkolenia; dyskusja i wymiana doświadczeń uczestników, trenowanie sytuacji interpersonalnych przez uczestników; analizy przypadków i scenek auditowych, ćwiczenia do wykonania indywidualnie i grupowo.

    Zaświadczenia: Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o odbytym szkoleniu
    • Badanie satysfakcji klienta w zarządzaniu jakością

    Czas trwania: 10 h

    Termin szkolenia: 02.09.2014r.

    Cena szkolenia: 400,00 zł + VAT 23% = 492,00 zł

Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie jakością

  • Studia I Stopnia - Zarządzanie Jakością

  • Centrum: WSAiB-Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Jakością

  • Centrum: WSAiB-Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Więcej informacji
  • Kurs - Asystent Jakości PCBC

  • Centrum: WSAiB-Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia Inżynierskie - Zarządzanie Jakością - kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządania Ochroną Pracy w Katowicach (WSZOP)
  • Więcej informacji
  • Studai I Stopnia - Zarządzanie Jakością, Inżynieria Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

  • Centrum: WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Menedżer Jakości Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością

  • Centrum: OWSIIZ-Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Systemy Zarządzania Jakością

  • Centrum: WSZiA-Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
  • Więcej informacji