CeleCelem kształcenia na studiach podyplomowych "Badania rynkowe i marketingowe" jest nabycie nowoczesnej, praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji rynkowych i marketingowych oraz ich wykorzystania w budowaniu strategii firmy. Program obejmuje zagadnienia związane m.in. z prawnymi i etycznymi aspektami badań, zastosowaniem metod statystycznych, badaniem koniunktury rynkowej i zachowań konsumenckich, tworzeniem produktu i wizerunku marki. Wykłady prowadzone będą przez nauczycieli akademickich mających praktyczne doświadczenie w zakresie marketingu. W ramach zajęć ćwiczeniowych prowadzone będą, m.in.:
Szczegółowe informacje
Wykaz przedmiotów realizowanych na studiach "Badania rynkowe i marketingowe":
Podstawy marketingu
Podstawy statystyczno-ekonometryczne badań rynkowych
Badania marketingowe rynku krajowego
Komunikacja społeczna
Metodologia badań rynku
Metody ilościowe i jakościowe badań marketingowych
Metody analiz zjawisk rynkowych
Projektowanie, organizacja i realizacja badania marketingowego
Prognozowanie i symulacja zjawisk rynkowych
Wykorzystanie komputerowych pakietów statystycznych w badaniach rynku