• dowiedzenie się, jaka jest istota rynku, jego elementy i uwarunkowania,
• dowiedzenie się, jaka jest istota badań rynkowych i marketingowych oraz
różnice i podobieństwa występujące miedzy nimi,
• zapoznanie się z klasyfikację badań rynkowych i marketingowych,
• zdobędziemy wiedzę na temat zagadnień związanych ze znaczeniem
informacji, ich klasyfikację oraz możliwości pozyskiwania.
Profil słuchacza / wymogiWszyscy zainteresowani
Szczegółowe informacjeW badaniach marketingowych ważne jest, aby od respondenta wydobyć informacje, która będzie najbliższa prawdzie (faktom). Rolą badacza jest takie zaprojektowanie, a potem przeprowadzenie i zinterpretowanie badań, aby jak najlepiej odzwierciedlało ono założony cel.
Niniejszy kurs ma na celu przekazanie wiedzy merytorycznej potrzebnej do rozumienia zagadnień związanych z istotą badań rynkowych i marketingowych oraz umożliwienie dzięki temu nabycia określonych umiejętności.