Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania ISO 9001 - Szkolenie

Więcej informacji

Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania ISO 9001 - Szkolenie

  • Cele Szkolenie przygotowujące do samodzielnego planowania, przeprowadzania i dokumentowania wewnętrznych audytów systemów zarządzania jakością wg normy ISO 9001.
  • Profil słuchacza / wymogi Przeznaczenie: Szkolenie przeznaczone jest dla osób reprezentujących organizacje, które mają już wdrożony system zarządzania jakością wg norm ISO 9000, są w trakcie jego wdrażania lub planują wdrożenie oraz dla osób chcących zajmować się audytowaniem systemów jakości.





    Szkolenie prowadzone jest według normy dotyczącej audytowania PN-EN ISO 19011:2003, z uwzględnieniem różnych technik audytowania i psychologicznych aspektów audytu. Obejmuje wykłady, ćwiczenia i pracę w grupach.
  • Tutuł uzyskany Zaświadczenia: Po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują (w j. polskim i j. angielskim)
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia:
    1. System Zarządzania Jakością ISO 9001 – wiadomości ogólne
    2. Zasady zarządzania jakością
    3. Audytowanie Systemów Jakości – zapoznanie się z normą ISO 19011
    4. Terminy i definicje – podstawy audytu
    5. Zasady i techniki audytowania
    6. Fazy audytu: zainicjowanie audytu, przegląd dokumentacji, przygotowanie audytu (ćwiczenie: - planowanie audytu, techniki audytowania;
    7. Wykonanie audytu - spotkanie otwierające, komunikacja (ćwiczenie: pytania kontrolne – wykład)
    8. Psychologia audytu
    9. Proces dochodzenia do wniosków z audytu, gromadzenie informacji, rodzaje pytań (wykład i ćwiczenie)
    10. Ustalenia z audytu – niezgodności (ćwiczenie: zapisywanie niezgodności)
    11. Wnioski z audytu, - spotkanie zamykające, - raport z audytu, - zamknięcie audytu
    12. Przeprowadzenie audytu wewnętrznego (symulacja)
    13. Działania poaudytowe – działania korygujące i zapobiegawcze
    14. Egzamin końcowy - test
    Metodologia: Interaktywna prezentacja zagadnień szkolenia; dyskusja i wymiana doświadczeń uczestników, trenowanie sytuacji interpersonalnych przez uczestników; analizy przypadków i scenek auditowych, ćwiczenia do wykonania indywidualnie i grupowo.

    Czas trwania: 24 h

    Termin szkolenia: 24-25.04.2014r.

    Zgłoszenia: Formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie www.irk.com.pl.

     

Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie jakością

  • Studia I Stopnia - Zarządzanie Jakością

  • Centrum: WSAiB-Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Jakością

  • Centrum: WSAiB-Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Więcej informacji
  • Kurs - Asystent Jakości PCBC

  • Centrum: WSAiB-Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Menedżer Jakości

  • Centrum: AGH - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica
  • Więcej informacji
  • STUDIA PODYPLOMOWE - PROJEKTOWANIE SYSTEMÓW JAKOŚCI W FIRMIE

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Jakością

  • Centrum: Politechnika Wrocławska
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studia - Jakość jako podstawa konkurencyjności na rynku europejskim

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji