Asertywność w Kontakcie z Trudnym Klientem – Walka Cenowa - Szkolenie
Szczegółowe informacjeCelem treningu jest zapoznanie uczestników z podstawowa wiedzą i umiejętnościami z zakresu asertywności, a także umożliwienie uczestnikom pracy nad własnymi sposobami porozumiewania się w oparciu o zasady asertywnego zachowania się, zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym. Trening dostarcza szeregu technik i umiejętności otwartego i stanowczego, a równocześnie uprzejmego wyrażania własnych opinii i emocji, egzekwowania swoich praw oraz podejmowania decyzji. Warsztat dodatkowo pozwoli uczestnikom poznać techniki asertywnej odmowy wobec wygórowanym żądaniom ze strony klienta – nie tylko cenowym – oraz asertywnej postawy wobec krytyki czy agresji.
Celem jest też zniwelowanie postawy uległej w trudnych sytuacjach.
Moduł I: ASERTYWNOŚĆ
Co to jest asertywność?
Asertywny język ciała
Jak mówić „NIE” nie raniąc innych i bez poczucia winy