Analiza Rynku - Kurs

Więcej informacji

Analiza Rynku - Kurs

  • Cele Po zakończeniu kursu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
    * gromadzenia i analizowania danych rynkowych,
    * wykorzystywania narzędzi analizy rynku do opisu różnych zjawisk rynkowych,
    * wykorzystywania mierników statystycznych w zarządzaniu firmą,
    * analizowania zjawisk rynkowych w czasie,
    * przeprowadzania analiz sezonowości,
    * analizowania związków przyczynowo-skutkowych,
    * badania rynku w jego przestrzennym aspekcie,
    * dokonywania analiz chłonności i pojemności rynku,
    * określania udziału rynkowego firmy,
    * budowania map strategicznych i macierzy BCG.
  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje Analiza rynku polega na podejmowaniu działań zmierzających do jak najpełniejszego poznania zjawisk i procesów rynkowych. Jest nieodłącznym elementem podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operatywnym w procesie zarządzania firmą.
    Kurs obejmuje zagadnienia związane m.in. z istotą rynku, informacją rynkową, zjawiskami rynkowymi w czasie oraz zjawiskiem sezonowości, związkami przyczynowo-skutkowymi zachodzącymi w organizacji, a także metodami analizy zjawisk przestrzennych. Uczestnik kursu dowie się także, jakie znaczenie ma dla przedsiębiorstwa posiadany wysoki udział rynkowy i dobra pozycja strategiczna firmy.

    Program kursu
    1. Rynek i działające na nim mechanizmy.
    2. Analiza zjawisk rynkowych w przekroju czasowym.
    3. Analiza zjawisk rynkowych w przekroju przestrzennym.
    Czas trwania: 8 tygodni
Więcej informacji

Inne informacje związane z rynki finansowe

  • Studia I Stopnia - Finanse Przedsiębiorstw

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Bankowość

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Podstawy Psychologiczne Decyzji Finansowych

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Bankowość

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Finanse Publiczne

  • Centrum: WSzK-Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Rachunkowość finansowa i zarządcza

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji