CeleIdeą AKADEMII MENEDŻERA jest podniesienie poziomu wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi młodych stażem menedżerów. Udział w otwartym programie rozwojowym daje szansę na wzrost skuteczności działań podejmowanych w obszarze zarządzania zespołem – umożliwia, w oparciu o opracowane modele i doświadczenie zawodowe ekspertów, zidentyfikowanie, sformułowanie i rozwiązanie problemów związanych z zarządzaniem ludźmi, a także pokazuje miejsce menedżera w zespole i organizacji. Po ukończeniu programu każdy z uczestników będzie posiadał wiedzę i umiejętności pozwalające skutecznie zarządzać i wspierać w rozwoju podległy mu zespół.
Tutuł uzyskanyCertyfikat INFOR Training i Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej
Szczegółowe informacjeAkademia Trenera obejmuje:
* uczestnictwo w cyklu 5 warsztatów szkoleniowych - 10 dni szkoleniowych (grupa max 12 osób)
* materiały dydaktyczne
* lunch podczas szkoleń, serwis kawowy
* certyfikat INFOR Training i Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej
Korzyści dla uczestników
wsparcie młodej stażem kadry kierowniczej w rozwijaniu kompetencji potrzebnych do realizacji celów zawodowych i budowania optymalnych relacji ze współpracownikami
pełne zrozumienie roli menedżera i umiejętne budowanie relacji z podwładnymi
opanowanie reguł dobrego funkcjonowania zespołu i umiejętności niezbędnych do świadomego i skutecznego pełnienia roli lidera
rozwijanie kompetencji podwładnych z wykorzystaniem podstawowych zasad skutecznego coachingu
stosowanie zasad skutecznej motywacji w stosunku do podwładnych i siebie samego
wzrost świadomości poziomu własnych kompetencji menedżerskich
Profil uczestnika
Program AKADEMIA MENEDŻERA adresowany jest do młodych stażem menedżerów, awansowanych wewnątrz organizacji, bądź rekrutowanych z zewnątrz, odpowiedzialnych bezpośrednio za zarządzanie zespołem i jego rozwój.
Program Akademia Menedżera trwa 10 dni szkoleniowych – raz w miesiącu prowadzone są 2-dniowe warsztaty (godz. 9.30-17.30).
Akademię rozpoczyna ankieta internetowa badająca poziom kompetencji menedżerskich – wypełniają ją uczestnicy programu i ich wybrani losowo podwładni. Uczestnicy otrzymują indywidualny raport z zaznaczonymi obszarami wymagającymi rozwoju.
pomiędzy poszczególnymi sesjami warsztatowymi uczestnicy otrzymują do samodzielnego wykonania zadania rozwojowe związane bezpośrednio z ich pracą zawodową.
AKADEMIA MENEDŻERA kończy ankieta internetowa badająca przyrost kompetencji menedżerskich i zmiany w zakresie postaw. Uczestnicy otrzymują raport indywidualny wraz ze wskazówkami do dalszego rozwoju
TEMATY WARSZTATÓW
ROLA I ZADANIA MENEDŻERA. KIEROWANIE ZESPOŁEM. PROWADZENIE SPOTKAŃ
KOMUNIKACJA W ZESPOLE. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
MENEDŻER W PROCESIE ZMIAN. ZARZĄDZANIE STRESEM
DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ. PROWADZENIE ROZMÓW OCENIAJĄCYCH MOTYWOWANIE