CeleCelem jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Cykl proponowanych warsztatów poświęcamy niestandardowym działaniom marketingowym w sieci, reklamie w serwisach społecznościowych, wykorzystaniu wideo w promocji i sprzedaży internetowej oraz monitoringowi działań marketingowych w internecie.
Profil słuchacza / wymogiAkademię kierujemy do pracowników działów promocji i marketingu, agencji reklamowych, marketingowych i interaktywnych.
Szczegółowe informacjeKorzyści dla uczestników:
dostarczenie wiedzy na temat narzędzi marketingu internetowego
możliwość całościowego spojrzenia na internet
zdobycie solidnych podstaw niezbędnych do zrozumienia i zgłębienia marketingu internetowego
zestaw informacji do prowadzenia podstawowej działalności komercyjnej w internecie
zapoznanie się z praktycznym wykorzystaniem metod zwiększenia rozpoznawalności firmy w internecie
zapoznanie jego uczestników z tematyką marketingu szeptanego i społecznościowego, aby potrafili swobodnie poruszać się w obydwu obszarach, znając i rozumiejąc podstawowe zagadnienia
wiedza, w jaki sposób integracja technik marketingu szeptanego z pozostałymi kanałami i formami komunikacji pozwala zbudować kompleksową i skuteczną relację z grupą docelową oraz jak prowadzić działania WoMM zgodne z normami etycznymi zawartymi w WoMMa Ethics Code
WPROWADZENIE DO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE 14 października 2010, RAFAŁ SZYSZ, STARS
obraz internetu dzisiaj
technologie
użytkownicy
podmioty działające na rynku
kluczowe obszary komunikacji w internecie
internet jako medium reklamowe; jego rola dziś i w przyszłości
rynek reklamy internetowej
wprowadzenie do realizacji kampanii internetowych
dostępne badania internetu i możliwości raportowania aktywności marketingowej
zagrożenia dla reklamodawcy, wydawcy i użytkownika płynące z internetu
PLANOWANIE KAMPANII INTERNETOWEJ. REKLAMA DISPLAY STANDARDOWA I NIESTANDARDOWA 17 listopada 2010, FILIP HOŁOWCZYC, ZED DIGITAL
segmentacja rynku reklamowego online w Polsce
modele zakupu kampanii online
podział form reklamowych
rodzaje kampanii internetowych
badania internetowe
case studies - niestandardowe kampanie online
część praktyczna: warsztaty
MARKETING W WYSZUKIWARKACH, CZYLI CO TO JEST SEO I SEM? 29 listopada 2010, IWONA PIWEK, MARIUSZ GĄSIEWSKI, GOOGLE POLSKA
czym są dzisiaj wyszukiwarki i jak wpisują się w środowisko internetu? Trendy i pozycja na świecie i w Polsce
czego dzięki wyszukiwarkom możemy dowiedzieć się o konsumentach na przykładzie wybranych branż
future trends
jak dotrzeć do konsumenta z nasza ofertą? Najważniejsze zagadnienia dotyczące pozycjonowania organicznego
od czego zależy pozycja strony w wyniku wyszukiwania?
wyjaśnienie najważniejszych pojęć
co powinniśmy wiedzieć o budowie naszej strony w kontekście wyszukiwarek?
najważniejsze zagadnienia dotyczące pozycjonowania płatnego
reklama w wyszukiwarce - odpowiedź na konkretną potrzebę konsumenta
specyfika reklamy w wyszukiwarce - jak dać sobie radę z aukcją?
najefektywniejsze strategie obecności
po co to robić? Najważniejsze fakty dla reklamodawcy. Case'y i badania dotyczące sprzedaży on line, wpływu na sprzedaż off line (efekt ROPO) i brandingu
MARKETING SZEPTANY I SPOŁECZNOŚCIOWY WPROWADZENIE, DEFINICJA, BADANIA, ETYKA 14 grudnia 2010, MARIUSZ WOŹNICKI, HARDER & HARDER
Marketing Szeptany i Społecznościowy – wprowadzenie, definicje, badania, etyka. Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z tematyką marketingu szeptanego i społecznościowego, aby potrafili swobodnie poruszać się w obydwu obszarach, znając i rozumiejąc podstawowe zagadnienia.
kreacja i strategia kampanii WoMM & Social – planowanie i przygotowywanie efektywnych kampanii opartych o marketing szeptany i społecznościowy, czyli jak w precyzyjny sposób dotrzeć do grupy docelowej i osiągnąć wytyczone cele marketingowe za pośrednictwem WoMM i marketingu społecznościowego.
narzędzia i media marketingu szeptanego online - buzz, amplifying internetowy, fora i komentarze, społeczności, social shopping, videosharing, blogi, mikroblogi, dziennikarstwo obywatelskie. Przedstawienie i analiza narzędzi marketingu szeptanego online oraz sposobów i ich skutecznego wykorzystania.
narzędzia i media marketingu społecznościowego - serwisy polskie i zagraniczne, formy reklamowe, najbardziej popularne media społecznościowe w Polsce i na świecie (Facebook,Twitter, Blip, LinkedIn,YouTube, MySpace, GoldenLine).
Marketing Szeptany offline - liderzy opinii, ambasadorzy, ewangeliści. Prezenatcja narzędzi wykorzystywanych przy działaniach offline w marketingu szeptanym oraz przykłady ich skutecznego wykorzystania w czasie kampanii marketingowej.
kampanie zintegrowane oparte o WoMM - tworzenie i realizacja crossmediowych kampanii marketingu zintegrowanego opartego o marketing szeptany i społecznościowy. Celem szkolenia jest zaprezentowanie w jaki sposób integracja technik marketingu szeptanego z pozostałymi kanałami i formami komunikacji pozwala zbudować kompleksową i skuteczną relację z grupą docelową.
monitoring i ewaluacja działań WoMM – wskaźniki, badania i narzędzia używane do pomiaru działań, skuteczności i efektywności działań z zakresu WoMM i marketingu społecznościowego. Monitoring infosfery jako sposób przygotowania strategii działań online i analizy sytuacji marki online.
eyka w WoMM i social – etyczne aspekty prowadzenia działań marketingu szeptanego i społecznościowego oraz regulacje prawne. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić działania WoMM zgodne z normami etycznymi zawartymi w WoMMa Ethics Code.
Case Study – najciekawsze polskie i światowe kampanie WoMM i marketingu społecznościowego, czyli jak skutecznie wykorzystać marketing szeptany i społecznościowy do promowania własnej firmy lub brandu.
warsztat – zadania warsztatowe dla uczestników mające na celu podsumowanie wiedzy na temat skutecznej strategii i metod działania podczas prowadzenia kampanii WoMM i marketingu społecznościowego. Ćwiczenia praktyczne (np. tworzenie ogólnego planu strategii działań WoMM dla wybranej marki, formułowanie treści przekazu na portalach społecznościowych, konstrukcja firmowego Fan Page na Facebook’u) oraz panel dyskusyjny na temat wybranych realizacji kampanii marketingu szeptanego i społecznościowego.
ANALIZA POTENCJAŁU MARKETINGOWEGO I OGLĄDALNOŚCIOWEGO WITRYN I APLIKACJI INTERNETOWYCH 19 stycznia 2011, ANDRZEJ GARAPICH, POLSKIE BADANIA INTERNETU
rozróżnienie BADAŃ INTERNETU (potencjału marketingowego, reklamowego, oglądalności) od badań PRZEZ INTERNET (np. badania CAWI) i od badań O INTERNECIE
czego możemy się dowiedzieć z badań user-centric i badań site-centric?
produkty zaliczane do user-centric dostępne w Polsce
produkty site-centric dostępne za radmo i odpłatne w Polsce
wady i zalety różnych rozwiązań
rozwiązania darmowe i płatne
traffic versus audyt site-centric
rozwiązania darmowe versus płatne
metody badania innych funkcjonalności sieciowych (stream/video, aplikacje)