Administracja samorządu terytorialnego

Więcej informacji

Administracja samorządu terytorialnego

  • Cele Celem studiów jest uzyskanie i poszerzenie wiedzy zawodowej niezbędnej w działalności administracji samorządowej. Ukończenie studium daje dodatkowe kwalifikacje z zakresu organizacji i funkcjonowania administracji samorządowej oraz zarządzania jej jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi.
  • Profil słuchacza / wymogi Kandydaci: studia skierowane są do pracowników samorządowych i do osób ubiegających się o pracę w administracji samorządowej. Na studia zapisać się mogą wszyscy absolwenci studiów wyższych (licencjat, inżynierskie, magisterskie) oraz studenci ostatniego roku studiów dziennych lub zaocznych.
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów m.in.: Podstawy prawa administracyjnego; Postępowanie administracyjne; Ustrój i zadania samorządu; Zamówienia publiczne; Finanse samorządu terytorialnego; Kontrola i nadzór nad działalnością samorządu terytorialnego; Zarządzanie jakością; Etyka pracy w samorządzie; Odpowiedzialność urzędnika; Samorząd terytorialny w krajach Unii Europejskiej; Fundusze unijne w samorządzie terytorialnym i inne oraz Seminarium dyplomowe.

    Studia trwają dwa semestry (200 godzin wykładów i ćwiczeń).
Więcej informacji

Inne informacje związane z administracja publiczna - ogólne