Cele szkolenia:
- nabędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem, którą będziesz mógł zastosować i rozwijać w pracy z własnym zespołem
- poznasz standardy zarządzania
- będziesz mieć możliwość weryfikacji tego, jak widzisz swoje umiejętności menedżerskie obecnie
Grupa docelowa:
Szkolenie przeznaczone dla osób, które właśnie rozpoczynają swoją przygodę związaną z zarządzaniem zespołem handlowców, przedstawicieli klienta, telemarketerów. Także dla obecnych szefów i właścicieli firm, którzy zarządzają swoim zespołem pracowników i chcą odnieść z nim sukces.
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
Właśnie nabierasz doświadczeń w zarządzaniu zespołem, koordynowaniu pracy grupy osób. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się jak efektywnie komunikować się z pracownikami, planować realizację celów, delegować zadania, wspierać pracowników w ich działaniach, prowadzić spotkania robocze…jednym słowem będziesz POTRAFIŁ ŚWIADOMIE ZARZĄDZAĆ!
Tematyka szkolenia:
dzień 1
- wprowadzenie
- rola menedżera
- komunikacja
- narzędzia skutecznej komunikacji
- pokonywanie barier komunikacji
- planowanie pracy
- kierowanie - style
- podsumowanie
dzień 2
- organizowanie - delegowanie
- kontrola
- kierowanie
- informacja zwrotna
- rozmowa podsumowująca
- spotkania z zespołem
Metodyka szkolenia:
Nasze szkolenie będzie miało charakter warsztatowy. Będziemy poszerzać naszą wiedzę i nabywać nowe umiejętności pracując w małych grupach, ćwicząc, odgrywając scenki, robiąc ćwiczenia indywidualne i wypełniając testy służące samopoznaniu.
Czas trwania:
2 dni X 8 godzin
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób