7 Medium Komunikacji: Mobilny Marketing, Mobilny Internet. - Szkolenie
Szczegółowe informacjePrzeciętny użytkownik komórki ma ją przy sobie średnio przez 18 godzin. Za kilka lat prawie 50% telefonów komórkowych na świecie będzie łączyć się z internetem. W Polsce zarejestrowano już 44 miliony kart SIM. Do końca 2009 roku w użyciu będzie 171 milionów smartphonów. Jednocześnie maleje znaczenie tradycyjnych komputerów z dostępem do sieci. Ich miejsce zajmuje mobilny internet w telefonach komórkowych i laptopach. To wszystko daje początek kolejnej rewolucji w dziedzinie komunikacji i marketingu. Nie przegap jej! Marketing mobilny (czy też mobile advertising) jest uznawany za najważniejszy światowy trend, ponieważ jest skuteczniejszy niż tradycyjne media, spersonalizowany – pozwala na precyzyjną selekcję grupy docelowej oraz na szybką interakcję z odbiorcą. Jego potencjał jest olbrzymi, podobnie jak wszechobecność i szybkość działania. Jak wykorzystać mobilny marketing i mobilny internet do zdobycia nowych konsumentów, ich uwagi i sympatii? Dlaczego reklamy przez komórkę są skuteczniejsze?
Korzyści: umiejętności / wiedza
Prowadzenie działań e-marketingowych w ramach mobilnego internetu
Projektowanie mobilnych serwisów i stosowanie m-commerce
Poznanie rynku i perspektyw marketingu mobilnego
Tworzenie społeczności mobilnych skupionych wokół serwisów mobilnych, forów, blogów itd.
Zdobywanie wiedzy na temat możliwości reklamy i sprzedaży przez komórkę
Poznawanie sposobów mierzenia efektów działań w mobilnym internecie
7 medium komunikacji: mobilny marketing, mobilny internet.
Miejsce szkolenia: Warszawa.