„Co dalej?!” Coaching w Praktyce Menedżera - Szkolenie
CelePo szkoleniu będziesz wiedział: na czym polega aspekt „wspieram” w roli menedżera
jakie są podstawowe narzędzia pracy menedżera w roli coacha
jakie korzyści może wydobyć menedżer ze stosowania tego instrumentarium
Szczegółowe informacjeProgram szkolenia
Dwa aspekty pracy menedżera: „wspieram” i „wymagam”
Menedżer wykorzystujący narzędzia coachingu w rozmowie rozwojowej ≠ coach
Korzyści ze stosowania narzędzi coachingu w aspekcie „wspieram”
Słuchanie empatyczne
Osądzanie czy obserwacja, czyli potencjalne pułapki w rozmowie rozwojowej z pracownikiem
Czym jest autentyczna i twórcza informacja zwrotna
Pytania, pytania, pytania… i co dalej?
Parafraza – model, zastosowanie, częste błędy w parafrazie
Model GROW
Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy rozwojowej