Akademia Menedżera - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem INFOR Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Akademia Menedżera - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Ideą AKADEMII MENEDŻERA jest podniesienie poziomu wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi młodych stażem menedżerów. Udział w otwartym programie rozwojowym daje szansę na wzrost skuteczności działań podejmowanych w obszarze zarządzania zespołem – umożliwia, w oparciu o opracowane modele i doświadczenie zawodowe ekspertów, zidentyfikowanie, sformułowanie i rozwiązanie problemów związanych z zarządzaniem ludźmi, a także pokazuje miejsce menedżera w zespole i organizacji. Po ukończeniu programu każdy z uczestników będzie posiadał wiedzę i umiejętności pozwalające skutecznie zarządzać i wspierać w rozwoju podległy mu zespół.
  • Tutuł uzyskany
    Certyfikat INFOR Training i Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej
  • Szczegółowe informacje
    Akademia Trenera obejmuje:

        * uczestnictwo w cyklu 5 warsztatów szkoleniowych - 10 dni szkoleniowych (grupa max 12 osób)
        * materiały dydaktyczne
        * lunch podczas szkoleń, serwis kawowy
        * certyfikat INFOR Training i Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej

    Korzyści dla uczestników
    • wsparcie młodej stażem kadry kierowniczej w rozwijaniu kompetencji potrzebnych do realizacji celów zawodowych i budowania optymalnych relacji ze współpracownikami
    • pełne zrozumienie roli menedżera i umiejętne budowanie relacji z podwładnymi
    • opanowanie reguł dobrego funkcjonowania zespołu i umiejętności niezbędnych do świadomego i skutecznego pełnienia roli lidera
    • rozwijanie kompetencji podwładnych z wykorzystaniem podstawowych zasad skutecznego coachingu
    • stosowanie zasad skutecznej motywacji w stosunku do podwładnych i siebie samego
    • wzrost świadomości poziomu własnych kompetencji menedżerskich
    Profil uczestnika
    Program AKADEMIA MENEDŻERA adresowany jest do młodych stażem menedżerów, awansowanych wewnątrz organizacji, bądź rekrutowanych z zewnątrz, odpowiedzialnych bezpośrednio za zarządzanie zespołem i jego rozwój.

    Program Akademia Menedżera trwa 10 dni szkoleniowych – raz w miesiącu prowadzone są 2-dniowe warsztaty (godz. 9.30-17.30).
    • Akademię rozpoczyna ankieta internetowa badająca poziom kompetencji menedżerskich – wypełniają ją uczestnicy programu i ich wybrani losowo podwładni. Uczestnicy otrzymują indywidualny raport z zaznaczonymi obszarami wymagającymi rozwoju.
    • pomiędzy poszczególnymi sesjami warsztatowymi uczestnicy otrzymują do samodzielnego wykonania zadania rozwojowe związane bezpośrednio z ich pracą zawodową.
    • AKADEMIA MENEDŻERA kończy ankieta internetowa badająca przyrost kompetencji menedżerskich i zmiany w zakresie postaw. Uczestnicy otrzymują raport indywidualny wraz ze wskazówkami do dalszego rozwoju
    TEMATY WARSZTATÓW

    ROLA I ZADANIA MENEDŻERA. KIEROWANIE ZESPOŁEM. PROWADZENIE SPOTKAŃ

    KOMUNIKACJA W ZESPOLE. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW

    MENEDŻER W PROCESIE ZMIAN. ZARZĄDZANIE STRESEM

    DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ. PROWADZENIE ROZMÓW OCENIAJĄCYCH MOTYWOWANIE

    COACHING I ROZWIJANIE KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

Inne informacje związane z rozwój kardy kierowniczej

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |