Nauka trwa
rok, tj. 2 semestry.
Po ukończeniu szkoły otrzymujesz dyplom z tytułem zawodowym, zgodnym z klasyfikacją zawodów Ministra Gospodarki i Pracy.
Zajęcia odbywają się w systemie:
- zaocznym (sobota i niedziela co 2 tygodnie)
- wieczorowym (3 razy w tygodniu)
Tytuł zawodowy: Agent reklamowy
Rynek reklamy w Polsce wciąż dynamicznie się rozwija. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że w realiach ogromnej konkurencji bez skutecznej reklamy nie mają szans istnienia. W PROFESJI pokażemy Ci, jak gromadzić i przetwarzać informacje o firmach konkurencyjnych (zakres działania, siła konkurencji, sposoby działania). Nasi specjaliści nauczą Cię, jak badać rynek i wyszukiwać klientów zainteresowanych konkretnymi usługami reklamowymi. Nauczymy Cię kreatywnego myślenia, byś proponował nowe i oryginalne rozwiązania w zakresie usług reklamowych. Dowiesz się, jak prowadzić rozmowy handlowe z potencjalnymi klientami i jak skutecznie negocjować. Nauczysz się sporządzać umowy. Dowiesz się wszystkiego na temat pracy pośrednika w realizacji usług reklamowych. Pokażemy Ci również, jak doradzać klientowi, by obie strony były zadowolone ze współpracy.
Perspektywy zatrudnienia:
Praca czeka na Ciebie w agencjach reklamowych i agencjach PR. Zatrudnienie znajdziesz także w działach marketingu dużych firm i korporacji. Możesz także założyć własną agencję, świadczącą usługi wielu klientom.
Przedmiot Public Relations
Podstawy prawa
Prawo autorskie
Marketing